6 Ocak 2013 Pazar

:(

bugün  kardeşim  doğum   günü  ve  ben yurttayım  üf  ya  bu  ne !!! İzin  vermiyorlar  çıkmamıza  kardeşim  orda  ben  bur da  sabahtan  beri  ağlıyorum  napacağımı  bilmiyorum , arkadaşım  ömriye  sürekli  bana kızıyor  yok  bilmem  biri  sana  bağırınca  sende  ona  bağır  diyor..Ama  ben  kimseye  bagıramam  tabikide  sinirlenmedigim  sürece  ama  sinir  ediyolar.Esra  sürekli  çıkışıyor  bana ,Suzan'ı  seviyorum  iyi  kız  ama  bugün  bana  dedigi  şeyi  esrayla  yapması  çok  zoruma  gitti  açıkcası,Aslı  her  zamanki  hali  gibi  kendi  aleminde , gamze  zaten  kızın  başını  dersten  kaldırdıgını  hiç  görmedim..  Okuldan  hiç  bahsetmiyorum  bile,  üç  beş  arkadaşım  bana  şunu  dedi; 'bizim  sevmedigimiz  insanlarla  takılıyosun  bizle  takılma  arkadaşlarımız  istemiyor' dedi  bende  bişi  demedim  'tmm  özür  dilerim' dedim  ve  gittim  bu  bana  çok  koydu  yaa    benim  arkadaşlarım  onlarla  takılma  dediklerine  ragmen  onları  arkadaşım  olarak  kabul  ettim  yaa  peki  size  soruyorum  ben  buralarda  neyi  yanlış  yaptım, neden böyle  oldu  hiç  bilmiyorum  ...
Evde  herkes  hazırlık  yapıyor  tüm  kuzenlerim  yeğenlerim  orada   annemle  dün  tartıştık , babam  aramıyor  bile  kardeşimin  telefonuna  mesaj  atmaktan  başka  çarem  yokk  :(((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder